Prekių ir pinigų grąžinimo politika
Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka
1. Prekių grąžinimas ir keitimas dėl netinkamos kokybės
1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
1.2. Grąžinant nekokybišką prekę, turi būti pateikiamas prekės įsigijimo dokumentas ir, jei įmanoma, prekė originalioje pakuotėje, nesugadinta, su visa komplektacija.
1.3. Pirkėjas turi raštu informuoti Pardavėją apie trūkumus el. paštu: info@dauko.lt ir nurodyti pageidaujamą veiksmą: keitimą, trūkumų šalinimą ar pinigų grąžinimą.
1.4. Jei grąžinta prekė iš tiesų yra nekokybiška, Pardavėjas padengia siuntimo išlaidas. Jei trūkumų nenustatoma, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
2. Grąžinimas atsisakius sutarties
2.1. Pirkėjas – fizinis asmuo – turi teisę per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos atsisakyti nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties be priežasties, išskyrus Civiliniame kodekse numatytas išimtis (pvz., elektronikos dalys, individualiai komplektuotos prekės).
2.2. Apie sprendimą atsisakyti sutarties Pirkėjas turi pranešti el. paštu info@dauko.lt, nurodydamas užsakymo numerį ir žodelį "Grąžinimas" temoje.
2.3. Prekė grąžinama, jei:
-
nebuvo naudota;
-
nesugadinta;
-
yra originalioje pakuotėje;
-
pilnos komplektacijos;
-
nepraradusi prekinės išvaizdos.
2.4. Pirkėjas turi grąžinti prekes per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo.
2.5. Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo grąžinamų prekių gavimo ar įrodymo, kad jos išsižstos.
2.6. Grąžinti galima tik tas prekes, kurios nepriskiriamos prie negrąžinamų (pvz., elektroninės dalys, naudotos prekės, individualaus komplektavimo gaminiai).
2.7. Pirkėjas padengia grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė grąžinama dėl Pardavėjo kaltės.
2.8. Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų, kol negaus prekių arba nebus pateiktas įrodymas apie išsiuntimą.
2.9. Prekės, pristatytos su defektais arba ne tos, kurias užsakė Pirkėjas, keičiamos Pardavėjo sąskaita.
2.10. Jei Pirkėjas nori keisti prekes į kitas (pvz., dydį ar modelį), pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas, nebent susitariama kitaip.
2.11. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, jei naudota daugiau nei būtina jos patikrinimui.
2.12. Visi ginčai dėl grąžinimo sprendžiami derybomis, o nepavykus – LR įstatymų nustatyta tvarka.