Pirkimo ir pardavimo politika

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau - Taisyklės) nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas, atsakomybę bei prekių įgijimo el. parduotuvėje www.dauko.lt tvarką.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti ar papildyti Taisykles, paskelbdamas apie tai svetainėje. Perkant taikomos Taisyklės, galiojusios užsakymo pateikimo metu.

1.3. Pirkti gali:

  • veiksnūs fiziniai asmenys;

  • nepilnamečiai nuo 14 iki 18 m. su tėvų ar globėjų sutikimu;

  • juridiniai asmenys;

  • aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

1.4. Sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Pirkėjas pateikia užsakymą, paspausdamas mygtuką "Apmokėti".

2. Asmens duomenų apsauga

2.1. Pirkėjas gali pirkti tiek registruodamasis, tiek be registracijos.

2.2. Pirkėjas pateikia būtinus duomenis: vardą, pavardę, adresą, tel. numerį, el. paštą.

2.3. Pirkėjas sutinka, kad jo duomenys būtų naudojami prekių pristatymo, paslaugų kokybės gerinimo ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Naujiniai siunčiami tik su Pirkėjo sutikimu.

2.4. Pirkėjas privalo saugoti prisijungimo duomenis, jei registruojasi.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti pagal galiojančias Taisykles.

3.2. Grąžinimas vykdomas vadovaujantis galiojančiais teisės aktais. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti priimti grąžinimą, jei prekė buvo naudojama, sugadinta, prarado prekinę išvaizdą ar priklauso negrąžinamų prekių kategorijai (pvz., elektrinės dalys).

3.3. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti teisingus duomenis, priimti prekes, sumokėti sutartą kainą, neskelbti neteisingos informacijos ir laikytis Taisyklių.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas naudotis el. parduotuve, pristatyti prekes, laikytis privatumo politikos.

4.2. Pardavėjas turi teisę apriboti Pirkėjo prieigą, jei pažeidžiamos Taisyklės ar bandoma pakenkti sistemos veikimui.

5. Prekių užsakymas, kaina ir apmokėjimas

5.1. Prekės užsakomos el. parduotuvėje 24/7. Prekių kainos nurodomos eurais, su PVM.

5.2. Apmokėjimo būdai:

  • el. bankininkystė;

  • Paysera platforma;

  • grynieji tik atsiimant Panevėžyje.

5.3. Prekės pradedamos rušiuoti ir ruošti siuntimui tik gavus apmokėjimą.

6. Prekių pristatymas

6.1. Pristatymas vykdomas Lietuvoje ir į užsienį.

6.2. Naudojamos kurjerių tarnybos (DPD, Omniva, LP Express ir kt.).

6.3. Prekės pristatomos per terminą, nurodytą prekės kortelėje (paprastai 2–7 d. d.). Galimi vėlavimai dėl nepriklausomų aplinkybių.

6.4. Pirkėjas atsako už duomenų teisingumą ir turi patikrinti siuntinį jį gaudamas. Pastebėjus pakuotės pažeidimus, tai turi būti žymima kurjerio dokumentuose.

7. Prekių kokybė ir garantijos

7.1. Prekių aprašymai pateikiami kiekvienoje prekių kortelėje.

7.2. Spalvos, formos gali neatitikti realybės dėl ekrano savybių.

7.3. Jei garantija taikoma, jos terminas ir sąlygos nurodomos prie konkrečios prekės. Kai kurios prekės (pvz., elektrinės dalys) gali būti be garantijos.

8. Atsakomybė

8.1. Pirkėjas atsako už savo pateiktų duomenų tikslumą.

8.2. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas nesusipažino su Taisyklėmis.

8.3. Pardavėjas neatsako už trečiųjų šalių svetainėse pateiktą informaciją, net jei nuorodos yra svetainėje.

9. Rinkodara ir informacija

9.1. Pirkėjas gali sutikti gauti naujienlaiškius ar pasiūlymus.

9.2. Pardavėjas gali vykdyti akcijas ir keisti jų sąlygas be atskiro įspėjimo.

9.3. Visa komunikacija vykdoma Pirkėjo nurodytais kontaktais.

10. Baigiamosios nuostatos

10.1. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

10.2. Visi ginčai sprendžiami derybų būdu, o nepavykus – LR įstatymų nustatyta tvarka.